Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin niniejszy określa rodzaje, zakres i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną przez Macieja Osytek prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą „Maciej Osytek Grand Software”, os. Dębina 3/33 61-450 Poznań, NIP: 777-26-03-630, REGON:300524870, strona internetowa: http://www.grandsoftware.pl, telefon: 609 560 018, adres e-mail: kontakt@grandsoftware.pl.
- Użyte w Regulaminie terminy oznaczają:
- operator – Maciej Osytek prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą „Maciej Osytek Grand Software” z siedzibą w Poznaniu (61-450), osiedle Dębina 3/33;
- ustawa o świadczeniu usług droga elektroniczną – ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.);
- świadczenie usługi drogą elektroniczną – wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość) poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne;
- system teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego w rozumieniu Prawa telekomunikacyjnego;
- usługi – narzędzia i inne świadczenia wspierające zarządzanie przedsiębiorstwem Kontrahenta, udostępnione w Serwisie przez Operatora na warunkach niniejszego Regulaminu;
- serwis – portal internetowy prowadzony przez Operatora pod adresem: https://app.timebox.pl;
- kontrahent – osoba fizyczna, w tym prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, zlecająca Operatorowi świadczenie Usług;
- konto Kontrahenta (dalej „Konto”) – wyodrębniona część Serwisu zawierająca zbiór danych dotyczących Kontrahenta, umożliwiająca korzystanie przez Kontrahenta z Usług oraz zarządzanie profilami Użytkowników;
- użytkownik – Kontrahent oraz każda osoba lub podmiot, któremu Kontrahent udzielił dostępu do Konta, poprzez utworzenie profilu o określonych uprawnieniach na warunkach niniejszego Regulaminu;
- opłata – Opłata Abonamentowa oraz Opłata Dodatkowa, płatne przelewem bankowym lub poprzez system płatności elektronicznych;
- opłata abonamentowa – wynagrodzenie wnoszone przez Kontrahenta za Plan Abonamentowy z góry za dany okres korzystania (chyba, że Tabela Opłat stanowi inaczej);
- opłata dodatkowa – wynagrodzenie wnoszone przez Kontrahenta za Usługi Dodatkowe z góry (chyba, że Tabela Opłat stanowi inaczej), zgodnie z Tabelą Opłat;
- siła wyższa – zdarzenia spowodowane przyczynami nagłymi, i których nie można było przewidzieć oraz, na które Operator nie miał wpływu, pomimo dołożenia najwyższej staranności w szczególności: klęski żywiołowe, wojny, zamieszki;
- okres próbny – czternaście dni kalendarzowych licząc od dnia dokonania Rejestracji, w których aktywne jest Konto Kontrahenta i w których Kontrahent może korzystać z Usług bez konieczności wnoszenia Opłat;
- plan abonamentowy – (dalej „Plan”) – zakres Usług świadczonych przez Operatora (w zależności od wybranego przez Kontrahenta rodzaju Planu, zgodnie z Tabelą Opłat);
- usługi dodatkowe – Usługi wybrane przez Kontrahenta poza Planem Abonamentowym;
- rejestracja – wypełnienie przez Kontrahenta elektronicznego formularza znajdującego się w Serwisie poprzez podanie wskazanych w formularzu danych oraz przesłanie ich Operatorowi za pomocą dostępnej w formularzu opcji. Dokonanie Rejestracji skutkuje utworzeniem Konta Kontrahenta oraz rozpoczęciem Okresu Próbnego;
- umowa – kontrakt w przedmiocie świadczenia Usług zawierany pomiędzy Operatorem a Kontrahentem na zasadach i w trybie określonym w Regulaminie;
- tabela opłat – integralna część Regulaminu zawierająca informacje o wysokości Opłat oraz terminie ich realizacji;
- strona – Operator lub Kontrahent;
- zablokowanie Konta (dalej „Blokada Konta”) – uniemożliwienie Kontrahentowi korzystanie z Konta z przyczyn wskazanych w Regulaminie;
- pomoc techniczna – wsparcie Kontrahenta w zakresie obsługi Konta Kontrahenta.
- rezerwacja - rezerwacja Usług świadczonych przez Usługodawców dokonywana przez Użytkownika za pośrednictwem Serwisu.
- usługa końcowa – usługa oferowana przez Usługodawcę na rzecz Użytkowników.
- zwrot Płatności (dalej także jako “Zwrot”) - zwrot świadczenia pieniężnego spełnionego przez Użytkownika na rzecz Usługodawcy.
- regulamin Zwrotów - dokument stanowiący zasady Płatności oraz Zwrotu Płatności dokonywanych poprzez Serwis w ramach usługi płatności on-line.
- płatności on-line - funkcjonalność Serwisu umożliwiająca dokonywanie Płatności.
- termin Rezerwacji - konkretna data i godzina, na którą Użytkownik dokonał Rezerwacji.
- płatność - zapłata Ceny (także w formie przedpłaty/zaliczki) dokonywana przez Użytkownika na rzecz Usługodawcy.
- przedpłata/zaliczka – płatność dokonywana przez Użytkownika na rzecz Usługodawcy w ramach dokonanej Rezerwacji Usługi.
II. RODZAJ I ZAKRES ŚWIADCZONYCH USŁUG
- Niniejszy Regulamin dotyczy Usług świadczonych drogą elektroniczną przez Operatora polegających na odpłatnym udostępnieniu narzędzia (aplikacji www) wspierającego zarządzanie przedsiębiorstwem Kontrahenta, znajdującego się w Serwisie Operatora https://app.timebox.pl na warunkach niniejszego Regulaminu.
- Operator zastrzega, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z ryzykiem. Ewentualne zagrożenia związane z korzystaniem z tych usług, a także środki techniczne dostępne Kontrahentowi i innym użytkownikom w celu ich zminimalizowania, opisane zostały w Informacji o szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem przez użytkowników z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Operatora.
- Aktualne informacje o funkcji i celu oprogramowania lub danych niebędących składnikiem treści Usługi, wprowadzanych do systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Kontrahent lub inny użytkownik (pliki cookies), zawarte są w Polityce prywatności Operatora.
III. PRAWA I OBOWIĄZKI STRON
- Kontrahent jest wyłącznym dysponentem danych jakie wprowadza w zakresie Konta i ponosi on wyłączną odpowiedzialność w tym zakresie.
- Kontrahent ma prawo do bezpłatnej Pomocy Technicznej drogą poczty elektronicznej, poprzez formularz kontaktowy w Serwisie lub za pośrednictwem infolinii.
- Kontrahent zobowiązany jest do:
- podania prawdziwych i kompletnych danych w trakcie Rejestracji;
- terminowego regulowania Opłat;
- niezwłocznej aktualizacji danych Kontrahenta w przypadku ich zmiany.
- Kontrahent oświadcza, że dane zamieszczone w zakresie Konta są zgodne z prawem i stanem faktycznym.
- Kontrahent nie może dostarczać w zakresie Serwisu oraz Konta Kontrahenta treści o charakterze bezprawnym.
- Operator świadczy Usługi w zakresie wybranym przez Kontrahenta, przy zachowaniu należytej staranności.
- Operator zastrzega prawo do zablokowania Konta Kontrahenta m.in. w przypadku:
- naruszenia przez Kontrahenta niniejszego Regulaminu;
- używania Konta w sposób niezgodny z prawem lub w sposób naruszający dobre obyczaje bądź niezgodnie z jego przeznaczeniem;
- powzięcia przez Operatora uzasadnionych wątpliwości, co do prawdziwości danych wskazanych podczas Rejestracji;
- logowania się do Konta za pomocą danych (np. hasło, login) innych niż wprowadzonych przez Kontrahenta do systemu;
- innych działań niepożądanych prowadzących do spowolnienia lub zablokowania m.in. programu, serwisu lub serwera;
- innych przypadkach naruszających zasady prawidłowego użytkowania Konta przez Kontrahenta lub innych użytkowników Konta.
- Kontrahent jest informowany o Blokadzie Konta, bezpośrednio po jej dokonaniu, za pomocą komunikatu wyświetlanego w zakresie Konta Kontrahenta oraz poprzez wiadomość przesłaną na adres poczty elektronicznej podany przez Kontrahenta. Blokada Konta zostanie usunięta niezwłocznie po wyjaśnieniu przyczyn jego zablokowania i ich usunięciu.
- Operator zastrzega sobie prawo do prowadzenia prac konserwacyjnych i aktualizacyjnych w zakresie Serwisu, o czym Kontrahent będzie powiadomiony za pomocą komunikatu wyświetlanego w zakresie Konta Kontrahenta. Operator dołoży wszelkich starań, aby wskazane prace były realizowane w najkrótszym możliwym czasie.
IV. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG
- Umowa o świadczenie Usług zostaje zawarta z Kontrahentem z chwilą dokonania przez Kontrahenta Rejestracji w serwisie. Umowa wiąże strony przez okres na jaki został opłacony Abonament. W okresie pozostawienia Konta w stan „tylko do odczytu” świadczenie Usług jest zawieszone do chwili dokonania Opłaty. W przypadku usunięcia Konta na warunkach wskazanych w Regulaminie Umowa ulega rozwiązaniu.
- Po dokonaniu Rejestracji następuje aktywacja Konta Kontrahenta na Okres Próbny. Przeprowadzenie Rejestracji jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją Regulaminu przez Kontrahenta oraz innymi regulaminami czy cennikiem powiązanymi z Usługą.
- Po Okresie Próbnym, Konto Kontrahenta zostanie zablokowane i postawione w tryb „tylko do odczytu” do czasu złożenia zamówienia na świadczenie Usług poprzez ich opłacenie zgodnie z Tabelą Opłat.
- W przypadku nie opłacenia przez Kontrahenta Konta w ciągu jednego miesiąca od upływu Okresu Próbnego, Konto zostanie usunięte. Aby utworzyć nowe Konto wymagana jest ponowna Rejestracja.
- W przypadku nie przedłużenia ważności Konta przez Kontrahenta poprzez dokonanie Opłaty najpóźniej w ostatnim dniu aktywności Konta na kolejny okres lub okresy zgodnie z Planem Abonamentowym, Konto zostanie zablokowane i postawione w tryb „tylko do odczytu”. W przypadku nie opłacenia przez Kontrahenta Konta w ciągu sześciu miesięcy od zablokowania, Konto zostanie usunięte. Aby wznowić Konto wymagana jest ponowna Rejestracja. W okresie postawienia Konta w stan „tylko do odczytu” Kontrahent nie jest obciążany Opłatami.
- Operator wystawia Kontrahentowi faktury zgodnie z wysokością dokonanej Opłaty, a Kontrahent wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur drogą elektroniczną.
- W czasie trwania Umowy, Kontrahent może zmienić Plan Abonamentowy lub wydłużyć ważność Konta w każdym czasie poprzez dokonanie Opłaty zgodnej z Planem Abonamentowym, z tym zastrzeżeniem, iż wybór Planu o niższej cenie, nie skutkuje obowiązkiem zwrotu przez Operatora uiszczonych już Opłat. Zmiana Planu Abonamentowego lub wydłużenie okresu ważności Konta zostaje wprowadzone z chwilą dokonania ich przez Kontrahenta w zakresie Konta.
- Jeżeli Kontrahent dokonał Opłaty Abonamentowej z góry za okres roku, może on dokonać zmiany taryfy na wyższą dokonując opłaty w wysokości różnicy pomiędzy Planami Abonamentowymi za pozostały okres rozliczeniowy.
- Kontrahent jest uprawniony do wypowiedzenia Umowy w każdym czasie, w przypadku niemożności korzystania przez Kontrahenta z Konta z przyczyn zawinionych po stronie Operatora. Wypowiedzenie może być dokonane w następujący sposób:
- pisemnie na adres Operatora,
- za pomocą poczty elektronicznej na adres: kontakt@grandsoftware.pl.
- za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w zakresie Konta Kontrahenta
- za pomocą funkcjonalności dostępnej w zakresie Konta Kontrahenta.
- W przypadku wypowiedzenia Umowy przez Kontrahenta lub usunięcia Konta w terminie, na wniosek Kontrahenta skierowany do Operatora za pomocą poczty elektronicznej lub poprzez formularz kontaktowy dostępny w zakresie Konta, w terminie 7 (siedmiu) dni licząc od dnia wypowiedzenia Umowy:
- Operator sporządzi i przekaże Kontrahentowi na adres poczty elektronicznej podany w czasie Rejestracji lub inny adres wskazany przez Kontrahenta kopię danych znajdujących się w zakresie Konta Kontrahenta, lub
- Operator przechowa dane znajdujące się w zakresie Konta Kontrahenta przez czas ustalony z Kontrahentem za odpłatnością ustaloną pomiędzy stronami na podstawie odrębnej umowy.
- Dokona rozliczenia kwoty pozostałej do końca Planu Abonamentowego.
- Nie korzystanie przez Kontrahenta z Konta w okresie opłaconego Planu Abonamentowego z przyczyn niezawinionych po stronie Operatora nie skutkuje koniecznością zwrotu Kontrahentowi części czy całości Opłaty.
- Operator może rozwiązać umowę w każdym czasie w przypadku naruszenia przez Kontrahenta warunków Regulaminu. W takim przypadku Operator nie jest zobowiązany do zwrotu Kontrahentowi czy to w części czy w całości dokonanych Opłat za okres niewykorzystany.
V. REZERWACJE
- Rezerwacje mogą być dokonywane wyłącznie przez zalogowanych i zarejestrowanych Użytkowników.
- Jeden Użytkownik zarejestrowany może dokonywać wielu Rezerwacji u różnych Usługodawców.
- Rezerwacji dokonuje się w szczególności poprzez wybór właściwej Usługi Końcowej danego Usługodawcy, dnia i godziny, w jakich Usługa Końcowa ma być świadczona lub innych opcji. Wybór może nastąpić wyłącznie spośród dostępnych w danej chwili opcji.
- Rezerwacja jest skuteczna z chwilą otrzymania potwierdzenia dokonania Rezerwacji na adres e-mail lub na numer telefonu Użytkownika zarejestrowanego podany w Koncie Użytkownika - jeśli Usługodawca uruchomił taką możliwość.
- Użytkownik i Usługodawca może odwołać Rezerwację zgodnie z zasadami obowiązującymi u danego Usługodawcy za pośrednictwem swojego Konta.
- Stronami Umowy pozostają zawsze Usługodawca i Użytkownik, a Operator udostępnia jedynie platformę umożliwiającą im zawarcie Umowy Sprzedaży.
VI. PŁATNOŚCI
- Użytkownik zarejestrowany dokonuje Płatności za Usługę Końcową bezpośrednio na rzecz Usługodawcy w miejscu jej świadczenia, przed lub po jej wykonaniu, na warunkach wskazanych przez Usługodawcę dla danej Usługi Końcowej lub w procesie dokonywania Rezerwacji.
- Jeżeli dany Usługodawca określił taki wymóg, Płatność za Usługę Końcową może nastąpić w formie przedpłaty/zaliczki, tytułem opłaty rezerwacyjnej.
- W przypadku braku Płatności tytułem opłaty rezerwacyjnej wskazanej w ust. 2 powyżej lub kiedy Użytkownik zarejestrowany nie dochowa warunków Płatności wskazanych przez Usługodawcę, w szczególności kwoty i terminu, Rezerwacja nie będzie dokonana.
- W przypadku gdy Usługodawca udostępnia taką możliwość, Użytkownik zarejestrowany może dokonać Płatności, o których mowa w ust. 1 i 2 powyżej za pomocą systemu PayU, w momencie dokonywania Rezerwacji lub po wykonaniu Usługi Końcowej.
- Płatność za pomocą systemu PayU może nastąpić z wykorzystaniem następujących metod płatności:
- przelew lub
- BLIK lub,
- karta płatnicza,
- Usługi płatnicze umożliwiające realizację Płatności są świadczone przez zewnętrznych dostawców usług płatniczych, którzy zapewniają bezpieczeństwo przepływu środków pieniężnych.
- Operator nie wchodzi w posiadanie środków pochodzących z Płatności i nie świadczy usług płatniczych w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 659 ze zm.). Operator przetwarza wyłącznie informacje dotyczące Płatności w celu umożliwienia wypłaty środków pochodzących z Płatności na rzecz Usługodawcy lub dokonania zwrotu Płatności na rzecz Użytkownika.
- Użytkownicy oraz Usługodawcy akceptują i zobowiązują się przestrzegać Regulaminu płatności on-line i zwrotów znajdujący się pod adresem: https://app.timebox.pl/register/regulamin-platnosci-i-zwrotow, który stanowi integralną część Regulaminu
VII. DANE KONTRAHENTA
- Administratorem danych osobowych Kontrahentów jest Macieja Osytek prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą „Maciej Osytek Grand Software”, os. Dębina 3/33 61-450 Poznań, NIP: 777-26-03-630, REGON:300524870.
- Operator może przetwarzać następujące dane osobowe Kontrahenta niezbędne do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego między nimi: nazwisko i imiona usługobiorcy; numer ewidencyjny PESEL lub - gdy ten numer nie został nadany - numer paszportu, dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość; adres zameldowania na pobyt stały; adres do korespondencji, jeżeli jest inny niż adres zameldowania; dane służące do weryfikacji podpisu elektronicznego usługobiorcy; adresy elektroniczne usługobiorcy.
- W celu realizacji umów lub dokonania innej czynności prawnej z Kontrahentem, Operator może przetwarzać inne dane niezbędne ze względu na właściwość świadczonej usługi lub sposób jej rozliczenia.
- Dane osobowe są przetwarzane w celu wykonania Umowy oraz marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług Operatora, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym:
- Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182),
- Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1422).
- Kontrahent ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak może się okazać niezbędne do świadczenia Usług (w przypadku Kontrahentów będących osobami fizycznymi, prowadzącymi działalność gospodarczą).
- Operator nie jest administratorem danych osobowych wprowadzonych przez Kontrahenta lub Użytkowników w zakresie Konta Kontrahenta.
- Operator oświadcza, że stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem ustawy oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
- Zasady przetwarzania danych osobowych określa Polityka prywatności.
VIII. PRAWA NA DOBRACH NIEMATERIALNYCH
- Wszelkie materiały umieszczone, udostępniane w ramach Serwisu, jak i sposób ich przedstawienia (układ) korzystają z ochrony przewidzianej w Ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. o Prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631) lub w Ustawie prawo własności przemysłowej z dnia 30 czerwca 2000 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1410) i przysługują Operatorowi, chyba że co innego wyraźnie wynika z ich treści lub z okoliczności.
- Kontrahent jest uprawniony do korzystania z Usług przez czas trwania Umowy, wyłącznie w zakresie funkcjonalności udostępnionych mu przez Operatora, zgodnie ze złożonym przez Kontrahenta zamówieniem. Kontrahent nie uzyskuje jakichkolwiek praw, w tym praw własności intelektualnej ponad te wyraźnie określone treścią Umowy. W tym w szczególności Kontrahent nie jest uprawniony do uzyskania jakichkolwiek plików źródłowych.
IX. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Operator ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe wyłącznie z jego winy umyślnej. Odpowiedzialność Operatora jest ograniczona do wysokości trzykrotności miesięcznej Opłaty Abonamentowej.
- Odpowiedzialność Operatora za przerwy lub utrudnienia w korzystaniu z Usługi jest wyłączona, jeżeli wystąpi:
- okoliczność niezależna od Operatora (np. przypadek siły wyższej, działanie osoby trzeciej, działanie Kontrahenta);
- potrzeba dokonania jakiejkolwiek naprawy, modyfikacji lub konserwacji sprzętu albo oprogramowania służących do świadczenia Usługi, o ile łączna przerwa w dostępie do Usługi nie przekracza łącznie 72 godzin w miesiącu kalendarzowym.
- błąd lub opóźnienie w transmisji, chyba że do błędów lub opóźnień w transmisji doszło z winy Operatora.
- Kontrahent zobowiązuje się pokryć wszelkie szkody powstałe w wyniku niezgodnego z prawem, Regulaminem lub zwyczajem działania lub zaniechania Kontrahenta, zarówno w zakresie strat jak i utraconych korzyści. W tym Kontrahent obowiązany jest do zwrotu wszelkich kosztów poniesionych przez Operatora związanych z dochodzeniem przez niego odszkodowania.
- W przypadku wystąpienia przez osoby trzecie w stosunku do Operatora z jakimikolwiek roszczeniami, które pozostają w związku z realizowaniem zawartej Umowy o świadczenie Usługi, a powstałych na skutek działania lub zaniechanie po stronie Kontrahenta lub z innych przyczyn leżących po stronie Kontrahenta, Kontrahent ma obowiązek przystąpić po stronie lub w miejsce Operatora w toczącym się postępowaniu sądowym.
- Kontrahent ponosi pełną odpowiedzialność za podmioty, którym udzielił dostępu do Konta.
X. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Kontrahent ma prawo w każdym czasie złożyć reklamację dotyczącą korzystania z Serwisu.
- Reklamacje należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@grandsoftware.pl lub poprzez formularz kontaktowy dostępny w zakresie Konta.
- Reklamacja powinna zawierać: nazwę Kontrahenta, adres poczty elektronicznej, na który ma zostać przesłana odpowiedź oraz opis przedmiotu reklamacji (umożliwiający jej rozpatrzenie).
- Operator rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni roboczych, chyba że Kontrahent:
- nie opisał przedmiotu reklamacji w sposób umożliwiający jej rozpatrzenie,
- nie podał danych umożliwiających identyfikację Kontrahenta.
- W przypadku, o którym mowa w VII.4.1.- VII.4.2 termin na rozpatrzenie reklamacji biegnie od dnia, w którym Kontrahent dostarczył Operatorowi brakujące informacje.
- Odpowiedź na reklamację Operator kieruje na adres poczty elektronicznej wskazany przez Kontrahenta.
XI. WARUNKI TECHNICZNE
- W celu prawidłowego korzystania z Serwisu oraz Usług niezbędny jest:
- komputer – posiadający dostęp do sieci Internet, wyposażony w aktualną przeglądarkę internetową lub
- urządzenie mobilne (smartphone/tablet lub inne) – posiadające dostęp do sieci Internet, wyposażone w aktualną przeglądarkę internetową.
XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Operator zachowuje prawo do zmiany w każdym czasie treści niniejszego Regulaminu. Wszelkie zmiany będą zamieszczane na stronie www https://app.timebox.pl i będą wchodzić w życie z dniem ich publikacji.
- Korzystanie przez Kontrahenta z Serwisu po wprowadzeniu zmian Regulaminu oznacza ich akceptację i nie wymaga składania przez Kontrahenta żadnego odrębnego oświadczenia.
- Zmiana Tabeli Opłat nie wpływa na ceny Usług już opłaconych.
- Jeżeli poszczególne postanowienia niniejszej Umowy zostaną uznane w sposób przewidziany prawem za nieważne lub nieskuteczne, nie wpływa to na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień Umowy.
- Wszelkie informacje dotyczące Umowy uzyskane przez Kontrahenta, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa Operatora w rozumieniu Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U. 2003 Nr 153, poz. 1503).
- Wszelkie spory pomiędzy Stronami wynikające z Regulaminu lub z nim związane będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Operatora.
- Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona przez Kontrahenta poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony https://app.timebox.pl.
- Integralną część niniejszego Regulaminu stanowi załącznik: Informacja o szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem przez użytkowników z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Operatora.
- Regulamin i Tabela Opłat obowiązują od 01.12.2018 r.
Załącznik nr 1 do Regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną -- Tabela opłat
|
Pakiet Solo |
Pakiet Standard |
Pakiet Pro |
Pakiet Max |
liczba pracowników |
1 |
do 3 |
do 8 |
do 16 |
cena (za miesiąc) |
19 zł netto |
29 zł netto |
59 zł netto |
119 zł netto |
ilość wiadomości SMS na start w pakiecie (jednorazowo) |
50 |
50 |
50 |
50 |
cena SMS poza pakietem |
0,13 zł brutto |
0,13 zł brutto |
0,13 zł brutto |
0,13 zł brutto |
Do kwot wyrażonych w netto należy doliczyć wartość podatku VAT.
Tabela opłat obowiązuje od 31.12.2020r.